Friday, August 5, 2011

tinta effa emily at 1:14 AM
Sayang aku ingin berbicara kepadamu tentang apa yang tengah aku rasakan ada apa, ada apa katakanlah semuanya ku kan dengarkan duhai cintaku Bila nanti orang tuamu meridhoi dengan apa yang ku rasakan padamu semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya begitu pun orang tuaku Kau takkan tinggalkanku takkan pernah, sayangku janjimu janjiku untukmu Takkan ada yang pisahkan kita sekali pun kau telah tiada akan ku pastikan ku kan memeluk menciummu di surga Jangan kau pergi tinggalkan aku bawa aku ke mana kau mau janji ku padamu jiwa dan ragaku mati pun ku mau



p/s; i'll never let it go...coz, bla aku nak..aku akan dapat!! =)...

0 kabar berita:

Post a Comment

 

Cik Effa Emily... Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting